Afsprakenbeheer.be,
alle voordelen op een rij

Afsprakenbeheer.be maakt een directer contact tussen arts en patiënt mogelijk. De online agenda werkt als buffer voor onnodige onderbrekingen. Vraag een demo aan en ontdek o.a. volgende voordelen van Afsprakenbeheer.be:

5 voordelen van afsprakenbeheer.be

  • Toepassing van technieken die het mobiele gebruik door beheerders en bezoekers vereenvoudigen.
  • Sterke beperking van de telefoondrukte: je telefonische oproepen dalen met ongeveer 70%.
  • Up-to-date gegevens zijn altijd en overal beschikbaar, om te raadplegen én te bewerken.
  • Doorlopende back-up zodat je gegevens nooit verloren gaan.
  • 1 centraal aanspreekpunt voor je volledige online platform.


Ook in de toekomst blijft Sanmax een belangrijke rol spelen als softwareleverancier van online agendabeheer. Via regelmatige updates blijven we de nieuwe applicatie steeds verbeteren.

Vraag jouw demo aan via 089 86 05 95 of info@afsprakenbeheer.be.

Vernieuwing: Sanmax 3.0

  • Moderne look en feel met overzichtelijk dashboard
  • Website schaalt automatisch op het scherm van je computer, smartphone of tablet.
  • Versleep afspraken van uur en dag via de drag & drop techniek
  • Introductie van rechtermuisknoptechnologie
  • Verbeterd groepsoverzicht
  • Koppelbaar met verschillende patiëntenbestanden
  • Nieuw: taken- en reminderlijst
  • Communiceer maximaal met je patiënt, via e-mail & SMS
  • Vernieuwde huisbezoekenmodule
  • Verbeterde module voor afspraken van vertegenwoordigers
  • Boek en blokkeer snel afspraken in de online agenda
  • Verbeterde apps voor patiënt en arts
  • Boek herhalende afspraken
  • Consulteer je gegevens ‘up-to-date’ en pas ze aan via de native apps
  • Aparte interfaces voor de gebruikers en de beheerders
  • SMS en mailbevestiging voor afspraken patiënt en/of vertegenwoordiger
  • Verwittiging per sms zodra er in bepaalde periodes een huisbezoek wordt geboekt
  • Gratis helpdesk via het 0800-nummer